Menu
Promoaktivity Vinarskeho fondu

Klíčový vizuál - Vína z moravy, vína z čech 2013

Kampaňakcentovala skutečnost, že naše vína majímimo klasických atributůjako je barva, vůněnebo chuťi originálnívlastnost –zvuk ve společnosti. Zároveňpřipomněla, že při hledáníjedinečného se často zapomínáme porozhlédnout i v našich českých vodách. Jejítváříse stal muzikant a herec Ondřej Brzobohatý.

 Vína z moravy, vína z čech - Klíčový vizuál 2013

Naši vinaři uspěli v Texasu, přivážejí 48 medailí!

5. 2. 2019 11:54, Pro odborníky

Na první mezinárodní soutěži tohoto roku vybojovali naši vinaři úctyhodných 48 medailí. Na Texas International Wine Competition 2019 získali v konkurenci vín z 12 zemí světa 6 velkých zlatých, 8 ...

Vína z Moravy, Vína z Čech