Menu
Promoaktivity Vinarskeho fondu

Klíčový vizuál - Růžová vína 2014

Komunikačním cílem kampaně byl posun k příležitostem, kdy a kde se růžová vína pijí. Klíčový vizuál měl přiblížit ideální situace pro popíjení růžového vína. Tváří kampaně je ambasador značky Ondřej Brzobohatý.

Klíčový vizuál - Růžová vína 2014

Klíčový vizuál - Růžová vína 2014

Klicovy vizual Ruzove 2014

Naši vinaři uspěli v Texasu, přivážejí 48 medailí!

5. 2. 2019 11:54, Pro odborníky

Na první mezinárodní soutěži tohoto roku vybojovali naši vinaři úctyhodných 48 medailí. Na Texas International Wine Competition 2019 získali v konkurenci vín z 12 zemí světa 6 velkých zlatých, 8 ...

Vína z Moravy, Vína z Čech