Menu

Vína z Moravy, Vína z Čech

Promoaktivity Vinarskeho fondu

Klíčové vizuály

Svatomartinské 2016


Letošní Svatomartinské nebude tolik o huse, jako spíš o víně, že Ondřeji? Motiv jezdce na huse nám říká, že dobré víno není jen předmětem zbožňování, ale také zábavným společníkem. ...

Červené 2016


Naše červená vína patří ke skvělým jídlům, tvrdí již tradiční tvář značky Ondřej Brzobohatý Gregor a spolu se sympatickým kuchařem nás zvou k tomu, abychom si užili domácí kuchyně s domácími víny. Takový je klíčový vizuál pro červená vína roku 2016. ...

Růžové 2015


Jako v minulých letech, i letos se v letní sezóně zaměřujeme na růžová vína. Novinkou je obohacení komunikace o vína šumivá. ...

Klíčový vizuál - Svatomartinské 2014


Komunikačním cílem pro rok 2014 bylo využít fenoménu Svatomartinského vína a nadále posilovat známost značky. Klíčový vizuál pracuje s motivem husy a nechybí ani ambasador značky Ondřej Brzobohatý. ...

Klíčový vizuál - Vína z moravy, vína z čech 2014


Komunikačním cílem kampaně značky Vína z moravy, vína z čech pro rok 2014 bylo nadále zvyšovat prestiž našich vín a pokračovat s ambasadorem značky Ondřejem Brzobohatým. Zastřešujícím claimem pro všechny kampaně je "Naše vína mají zvuk“. ...

Klíčový vizuál - Růžová vína 2014


Komunikačním cílem kampaně byl posun k příležitostem, kdy a kde se růžová vína pijí. Klíčový vizuál měl přiblížit ideální situace pro popíjení růžového vína. Tváří kampaně je ambasador značky Ondřej Brzobohatý. ...

Klíčový vizuál - Svatomartinské 2013


Kampaňv r. 2013 představila Svatomartinskéjako víno, díky kterému mohou být dlouhézimnívečery velmi vítanéa příjemné. Zároveňvtipněpoukázala na možnost dlouhodobékonzumace tohoto vína v průběhu celézimy. ...

Klíčový vizuál - Vína z moravy, vína z čech 2013


Kampaňakcentovala skutečnost, že naše vína majímimo klasických atributůjako je barva, vůněnebo chuťi originálnívlastnost –zvuk ve společnosti. Zároveňpřipomněla, že při hledáníjedinečného se často zapomínáme porozhlédnout i v našich českých vodách. Jejítváříse stal muzikant a herec Ondřej Brzobohatý. ...

Klíčový vizuál - Růžová vína 2013


Ve vizuálu byla podpořena symbolika dívky jako růžového vína jejím prolnutím se skleničkou. Jednoduchéavšak graficky atraktivníprostředíbylo doplněno rafinovaným headlinem. ...