Menu

Vína z Moravy, Vína z Čech

o nas

Největší portál
o moravském
a českém vinařství

Vítejte na nejobsažnějším průvodci světem moravských a českých vín

Portál přináší ucelené informace o moravských a českých vínech. Najdete zde informace, kde, jak a z jakých odrůd se naše vína vyrábí, jak se ve vínech vyznat, jak je pít, skladovat, co k nim zakousnout atd. Opomenuty nezůstávají ani vinařské fenomény, jakými jsou například Svatomartinská vína, stále oblíbenější růžová vína, vína VOC stavící na regionálním původu a kvalitě. Za každou sklenkou vína ale vždy stojí někdo, kdo jej vyrobil. Pro jeho snadné nalezení zde slouží databáze našich vinařů. Pro cestovatele portál přináší informace o širokých možnostech vinařské turistiky, přehled otevřených sklepů nebo denně aktualizovaný kalendář vinařských akcí. Doplněna poutavými fotografiemi, krátkými filmy, statistikami a infografikami vás vítá mozaika mimořádně rozmanitého světa moravských a českých vín.

Více o web stránkách 

Projekt dobrovolného značení vín z ČR

Vinařský fond a Svaz vinařů připravily pro vinaře projekt dobrovolného značení vín jednotným označením vycházejícím z ochranné známky Vína z Moravy, vína z Čech. Toto značení bude spotřebitelům viditelně garantovat původ jakostních a známkových vín i hroznů v České republice. Vína bude možné s tímto jednotným značením uvádět na trh počínaje rokem 2015.

Kurzy o víně

Kurzy o víně

Sommelier junior

Pořádá Národní vinařské centrum Valtice

Nový vzdělávací program Sommelier junior - následné vzdělávání (zkráceně Sommelier junior). Je tvořen e-learningovou částí a praktickým dvoudenním školením.

 

Vinařská legislativa

Z kvality se neustupuje

Kompletní přehled evropských předpisů a zákonů týkajících se vinařské legislativy, které určují kvalitu vína na trhu.

Play/Pause

Svatomartinské 2016

Letošní Svatomartinské nebude tolik o huse, jako spíš o víně, že Ondřeji? Motiv jezdce na huse nám říká, že dobré víno není jen předmětem zbožňování, ale také zábavným společníkem.

Červené 2016

Naše červená vína patří ke skvělým jídlům, tvrdí již tradiční tvář značky Ondřej Brzobohatý Gregor a spolu se sympatickým kuchařem nás zvou k tomu, abychom si užili domácí kuchyně s domácími víny. Takový je klíčový vizuál pro červená vína roku 2016.

Růžové 2015

Jako v minulých letech, i letos se v letní sezóně zaměřujeme na růžová vína. Novinkou je obohacení komunikace o vína šumivá.

Klíčový vizuál - Svatomartinské 2014

Komunikačním cílem pro rok 2014 bylo využít fenoménu Svatomartinského vína a nadále posilovat známost značky. Klíčový vizuál pracuje s motivem husy a nechybí ani ambasador značky Ondřej Brzobohatý.

Klíčový vizuál - Vína z moravy, vína z čech 2014

Komunikačním cílem kampaně značky Vína z moravy, vína z čech pro rok 2014 bylo nadále zvyšovat prestiž našich vín a pokračovat s ambasadorem značky Ondřejem Brzobohatým. Zastřešujícím claimem pro všechny kampaně je "Naše vína mají zvuk“.

Klíčový vizuál - Růžová vína 2014

Komunikačním cílem kampaně byl posun k příležitostem, kdy a kde se růžová vína pijí. Klíčový vizuál měl přiblížit ideální situace pro popíjení růžového vína. Tváří kampaně je ambasador značky Ondřej Brzobohatý.

Klíčový vizuál - Svatomartinské 2013

Kampaňv r. 2013 představila Svatomartinskéjako víno, díky kterému mohou být dlouhézimnívečery velmi vítanéa příjemné. Zároveňvtipněpoukázala na možnost dlouhodobékonzumace tohoto vína v průběhu celézimy.

Klíčový vizuál - Vína z moravy, vína z čech 2013

Kampaňakcentovala skutečnost, že naše vína majímimo klasických atributůjako je barva, vůněnebo chuťi originálnívlastnost –zvuk ve společnosti. Zároveňpřipomněla, že při hledáníjedinečného se často zapomínáme porozhlédnout i v našich českých vodách. Jejítváříse stal muzikant a herec

Klíčový vizuál - Růžová vína 2013

Ve vizuálu byla podpořena symbolika dívky jako růžového vína jejím prolnutím se skleničkou. Jednoduchéavšak graficky atraktivníprostředíbylo doplněno rafinovaným headlinem.

 ARCHÍV TISKOVÝCH ZPRÁV