Menu

Vína z Moravy, Vína z Čech

akce a novinky

Komunikační kampaň Vinařského fondu získala ocenění za kreativitu

17. 3. 2014 13:11

Sponzorské vzkazy z dílny agentury Comtech, které u pořadu Star Dance propagovaly moravská a česká vína, byly oceněny Zlatou peckou 2013. Ukázalo se, že Ondřej Brzobohatý, spojený s lehkým humorem a naším vínem, může oslovit nejen veřejnost, ale i odborníky na komunikaci. 

Soutěž kreativity v reklamě METRO Zlatá pecka pořádá Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace (AČRA MK). Do letošního 19. ročníku se přihlásilo celkem 113 kampaní od 31 českých a 10 slovenských agentur.

Porota s čestným předsedou Jiřím Suchým pak nominovala 35 prací, z nichž nakonec vytoužené ocenění získalo 20 reklamních počinů. Slavnostní večer a předávání cen proběhlo 27. února v pražském klubu Lávka. Večerem provázel moderátor a režisér Jakub Kohák, veřejnosti známý spíše jako Zadar.

Cenu převzali tvůrci kampaně, kteří mj. vyjádřili dík i Vinařskému fondu. K zisku kreativních reklamních cen jsou dle jejich slov vždy potřeba dvě strany mince – dobré nápady a osvícený klient.

Oceněné spoty můžete shlédnout zde:

 

 

 

 

 

 

V případě problému se zobrazením odkaz na YouTube ZDE

Oceněné práce si můžete prohlédnout na stránkách agentury na www.icomtech.cz.

Kniha Vinařská technologie získala nejvyšší světové oborové ocenění

10. 7. 2018 18:16, Pro tisk

Nejen moravská a česká vína sklízejí úspěchy na mezinárodních soutěžích. Nejvyšší ocenění ve vinařském oboru se teď dočkala také publikace doc. Ing. Josefa Balíka, Ph.D. a Ing. Jana Stávka, Ph.D. Vina ...

Vína z Moravy, Vína z Čech