Menu

Vína z Moravy, Vína z Čech

akce a novinky

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem

29. 1. 2014 12:06

Ve vydavatelství RADIX vyšla na přelomu roku kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, publicisty, učitele a mezinárodně uznávaného vinařského odborníka, která si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i velké vinařské podniky, vinařské hotely, obchodní společnosti. Chce ukázat cesty a způsoby k budování dobrého jména firmy, je praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Současně je kniha koncipována jako původní učebnice public relations pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovištích.

Autor do ní uložil zkušenosti, nabyté při své dlouholeté novinářské práci ve vinařstvích mnoha zemí světa, shromážděné na konferencích, seminářích, přednáškách, v odborných společnostech. Na jedné straně nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, na druhé straně je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Knihu je možné číst i podle aktuálních kapitol, které uživatele zrovna zajímají.
Zcela unikátní i ve světovém měřítku je obsáhlá kapitola o vinařských soutěžích – jejich historii, druzích, systémech hodnocení i možnostech využití dosažených výsledků při budování značky a v komunikaci s veřejností. Autor vychází z dlouholetých osobních zkušeností z desítek soutěží na čtyřech kontinentech, jichž se účastnil jako mezinárodní degustátor, i ze zkušenosti organizátora takových soutěží a jejich propagátora.
Vedle řady tuzemských autorit spolupracuje autor s předními zahraničními odborníky a institucemi, cituje výsledky nejnovějších výzkumů a studií, soudní rozsudky a právní předpisy, knižní i internetové publikace až do července 2013. Nenabízí dogmata a pouhé definice, ale prezentací různých názorů vybízí k vytvoření samostatného pohledu na problematiku.
Autor, mj. vyznamenaný cenou Vindemia Acta 2012 jako vinařský publicista roku, prezentuje celou problematiku velmi čitelným způsobem, přístupným všem předpokládaným čtenářským okruhům.

Knihu si lze zakoupit v Národním vinařském centru ve Valticích, popř. objednat v e-shopu.

PhDr. Milan Vondráček, editor
Nakladatelství Radix spol. s r.o.
Táboritská 23, 130 00 Praha 3
tel./fax: 267 092 256, e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
www.radix-knihy.cz

Druhý ročník soutěže o nejlepší krajská vína má své vítěze

9. 10. 2018 06:35, Pro tisk

Titul „Víno Jihomoravského kraje 2018“ získala čtyři regionální vína. Dvě bílá vína a dvě červená vína zvítězila v soutěži, kterou vyhlásil Jihomoravský kraj. Vína budou reprezentovat region jižní Mor ...

Vína z Moravy, Vína z Čech