Menu

Vína z Moravy, Vína z Čech

akce a novinky

Nabídka vinařům k účasti na akci TO NEJLEPŠÍ PRO VÁS při G+H Brno

26. 2. 2007 14:59

Vážení vinaři,
ve své schválené koncepci má Vinařský fond mimo jiné propagaci a podporu prodeje vína a to i formou prezentací určených pro zástupce HORECA a pro VIP. Pro následující období připravuje Vinařský fond cyklus prezentačních akcí zaměřený na prezentaci jednotlivých podoblastí , které budou pořádány ve větších městech vybraných regionů. Tyto akce budou mít společného jmenovatele v tom, že budou z valné většiny dvoudenní, kdy večer prvního dne vždy proběhne společenská akce, na kterou budou zvány VIP osobnosti z dané oblasti, zástupci HORECA a obchodníků s vínem atd. Součástí tohoto večera bude vždy i kulturní program a taktéž bude zabezpečeno pohoštění pro zvané hosty. Druhý den bude vždy probíhat ve stejných prostorách a bude zde umožněna celodenní prezentace vinařů určená pro širší veřejnost. Vstup na akci druhý den již bude zpoplatněn. Prvním místem, kde cyklus akcí započne, je město Brno. Jelikož dlouhodobým partnerem při pořádání soutěže GRAND PRIX VINEX je akciová společnost BVV, byla dohodnuta spolupráce při zabezpečení této akce v době konání veletrhu G+H.

V úterý 27. 3. 2007, od 17:30 do 22:00 hodin se v krásných prostorách pavilonu A2 brněnského výstaviště v době konání veletrhu G+H ve spolupráci s BVV uskuteční slavnostní galavečer, na který bude navazovat prezentace jednotlivých vinařství dne 28.3. 2007 ve stejných prostorách. Jednotlivé společnosti budou mít vždy k prezentaci svých vín rovnocenný prostor. Vzhledem ke kapacitě prostoru je maximální počet vinařů omezen na 40 subjektů.

Večerní akce je určena především pro VIP a odbornou veřejnost – významní hoteliéři, obchodníci s vínem, novináři píšící o víně apod.

Obracíme se na Vás s nabídkou prezentovat svá vína na této první jedinečné akci.

Podmínky účasti:

1) Osobní prezentace vlastních vín – počet prezentovaných vzorků jednotlivými vinaři byl stanoven na min. 6, max. 8
2) Úhrada nákladů na vlastní dopravu a dodání vín, příp. ubytování
3) V případě většího zájmu vinařů budou upřednostněni ti, jejichž víno bylo v roce 2006 nominováno do soutěže Salon vín ČR. Důležitým kritériem bude také včasnost přihlášky.

Náklady na uspořádání celé akce, propagaci, zabezpečení prostor, pozvání hostů, obsluhu, pohoštění a kulturní program budou plně zajištěny Vinařským fondem.
V případě zájmu o účast na této akci prosím zašlete nejpozději do pátku 2. 3. 2007 přihlášku s registračním formulářem (viz příloha tohoto dopisu). Budeme rádi, když tak učiníte elektronicky: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nebo faxem: 519 352 072. Další informace: Národní vinařské centrum (tel. 519 352 072, Ing. Pavel Krška, Ing. Marek Babisz) nebo Vinařský fond (541 652 479 Ing. Jaroslav Machovec, Mgr. Pavel Večeřa). Akci připravuje Vinařský fond ve spolupráci s BVV a Národním vinařským centrem. Přípravu a organizaci bude zajišťovat společnost COMTECH, s.r.o.

Další informaci obdrží přihlášení vinaři cca 14 dnů před akcí.

Ing. Jaroslav Machovec, Vinařský fond
Ing. Pavel Krška, Národní vinařské centrum