Menu

Vína z Moravy, Vína z Čech

akce a novinky

Výzva k účasti na veletrhu ENOEXPO v Krakově

21. 9. 2006 12:46

Vážení vinaři, obracíme se na Vás v souvislosti se zjištěním Vašeho zájmu o účast na polském vinařském veletrhu ENOEXPO, který se koná ve dnech 23-25. listopadu 2006 v Krakově.

ENOEXPO je vinařský veletrh. Jeho první ročník se konal před třemi lety jako rozšiřující událost veletrhu hotelnictví a hotelového a cateringového vybavení HORECA, Hotel and Catering Equipment. Od té doby oba veletrhy probíhají souběžně a stávají se tak významnou událostí hotelnictví a gastronomie v Polsku. Další informace o veletrhu naleznete na webové stránce: www.targi.krakow.pl

V rámci připravované expozice, která má předpokládanou rozlohu 100m2, budou mít zúčastněné firmy k dispozici místo pro vlastní prezentaci a společné zázemí spravované Národním vinařským centrem. Většinu nákladů spojených s rezervací plochy, registračními poplatky a výstavbou stánku hradí Vinařský fond a Vaše finanční spoluúčast by neměla překročit 20.000 Kč za jeden subjekt (cena bez DPH). Ubytování a dopravu si každý hradí sám.

Prezentaci bude dle zájmu možné rozšířit o uspořádání tiskové konference na téma moravského vinařství a možného obchodu s Polskem. Dále pak inzerci v polském tisku před samotným veletrhem. Národní vinařské centrum společně s národní agenturou CzechTrade zajistí propagaci naší prezentace na veletrhu v obchodních kruzích Polska.

V současné době máme předběžně rezervovánu plochu. Naši rezervaci je potřeba potvrdit a proto žádáme všechny, kteří se chtějí veletrhu účastnit, aby svůj zájem vyjádřili e-mailem na adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. do čtvrtka 5. října.

Přihlášku k účasti na veletrhu naleznete zde: Přihláška k účasti na veletrhu ENOEXPO 2006.

Proč Polsko?
K tomuto kroku jsme se rozhodli z několika důvodů. Ze strany vinařů roste oprávněný zájem o polského klienta. Polsko je jako čistý importér vína vysoce perspektivním trhem. S postupující změnou spotřebního chování polského zákazníka s orientací na západoevropský styl života a s tím související příklon k pití vína a jeho stoupající spotřebou především u mladší generace a obyvatel větších měst roste poptávka po tomto společenském nápoji. Příležitostí českých exportérů je také malá dopravní vzdálenost a znalost Moravy u polského zákazníka. Řada Poláků regionem projíždí a má možnost seznámit se tak s výrobou vína a místem jeho původu.
Při obchodování s Polskem lze navázat také na historické tradice obchodu s vínem mezi oběma státy.

Kontaktní osoba:
ing. Michal Solařík, projektový manažer
Národní vinařské centrum, o.p.s.
Zámek 1, 691 42 VALTICE
tel./fax: +420 519 352 072, mobil: +420 602 470 261

ing. Pavel Krška,
ředitel Národního vinařského centra